Testare Avon True Nutra Effects


Tot prin intermediul celor de la Buzzstore am primit spre testare noua gama Avon True Nutra Effects care contine:
-ulei de curatare-ce inlatura machiajul si curata pielea
-elixir pentru ten Active Moisture- care regenereaza in profunzime tenul si decolteul
-crema hranitoare Miracle Glow-care hraneste intensiv si este perfecta ca baza de machiaj
-materiale promotionale(mostre,cataloage) pe care le-am impartit prietenelor
-geanta cosmetice

Timp de 2 saptamani, am urmat intocmai ritualul de ingrijire specificat si pot spune ca tenul meu este acum mult mai luminos si mai hidratat.


In fiecare seara am aplicat uleiul de curatare AvonTrue Nutra Effects pe o discheta demachianta (3-4picaturi) si am curatat machiajul, apoi am clatit cu apa calduta. Uleiul in contact cu apa s-a transformat intr-un lapte si a curatat perfect tenul si nu a lasat nici o urma de grasime.

Apoi am aplicat pe ten cate 3 picaturi din elixirul AvonTrue Nutra Effects Active Moisture cu 5 uleiuri pretioase care pe timpul noptii ajuta la regenerarea tenului in profunzime. Are o textura usoara, hraneste pielea si ii reda aspectul sanatos si ferm.

Dimineata am folosit crema hranitoare AvonTrue Nutra Effects Miracle Glow ce contine capsule cu 5 uleiuri care in contact cu pielea (prin masare) se sparg si hidrateaza intensiv. Imi place ca pielea nu ramane uleioasa sau lipicioasa si chiar daca am stat in soare, transpiratia nu a fost una grasa.


Ritualul complet de ingrijire il gasiti la reprezentantii Avon, sau direct pe site, la un pret foarte bun de doar 55lei....Consider ca tenul nostru merita acesti banuti tinand cont ca uleiul si elixirul se consuma destul de greu atata timp cat folosim doar 3-4 picaturi in fiecare seara ;)

Pe mine m-a convins aceasta gama!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi