Testare Persil Discs 4in1


De curand am primit spre testare,prin intermediul celor de la BuzzStore, noile Capsule 4in1 de la Persil.

Am mai folosit capsule de detergent de la alte firme dar acestea nu se dizolvau complet in apa rece si eram nevoita sa mai dau inca o clatire pentru rufele pe care ramasese resturi din capsula. Cu Persil Discs 4in1 aceasta problema a disparut. 

Capsulele se dizolva complet la 40de grade, indeparteaza petele dificile (chiar si cele facute de bebe)  si ofera prospetime de lunga durata!

Persil Discs 4in1 se gasesc in 2 variante: pentru haine albe si pentru haine colorate.


Eu am folosit capsulele dupa cum le aveam la indemana deoarece nu fac o mașină doar cu rufe albe si nu am avut nici un fel de problema. De obicei am folosit capsula pentru rufe albe la haine deschise la culoare,iar cea pentru rufe colorate la haine negre.


Imi place ca sunt usor de dozat si nu mai stau sa masor cum faceam cu detergentul pudra folosit.

Daca ati testat noul Persil va rog sa imi lasati un comentariu cu părerea voastra!

Spor la spalat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi