Chips din lipie


Am gasit acesta reteta la Amalia si mi-a placut foarte mult......dupa ce am mancat aceste chipsuri am promis ca nu voi mai cumpara in veci chipsuri din comert pline de E-uri :)

Avem nevoie de:
lipie
boia iute/dulce (eu am pus dulce)
piper
sare mare
ulei

Mod de preparare:

Se unge lipia cu putin ulei, apoi se condimenteaza cu boia, piper si sare.
Se pune intr-o tava neunsa si se da la cuptoe cam 5 minute, sau pana devin crocante.
Eu le-am mancat simple, dar merg si cu ketchup si alte sosuri.

Comentarii

  1. Cata, e foarte interesanta reteta, o s-o incerc cu siguranta. Cred ca ies foarte bune, langa un sos de branza sau de rosii. O saptamana frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un deliciu... Felicitari pentru cartea castigata pe bucatarmaniac...

    RăspundețiȘtergere
  3. pot fi asemanate cu tortilla chips si merg grozav cu guancamole sau o salsa picanta de rosii.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi