Sapun natural -nuci si usturoi


Am primit cadoul de la Alina, in urma concursului "nuci si usturoi" de pe blogul boscodinei si ii multumesc foarte mult pentru acest gest :*
Desii sapunul are ca ingrediente nuci si usturoi vreau sa spun ca miroase foarte foarte foarte bine.
M-am uitat pe blogul Alinei si am vazut ca are foarte multe sapunuri care, cu siguranta miros la fel de bine si care au foarte multe proprietati asupra corpului nostru.
Sincer inca nu l-am incercat ca miroase prea bine ca sa il consum asa repede, asa ca momentan imi parfumeaza camera :D
Multumesc inca odata Alina :*

Comentarii

  1. Sa-l folosesti cu placere! Am primit si eu hartia de la posta si abia astept sa merg sa-l ridic :)
    Foarte frumoase noile hainute ale blogului! Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc carmen.......weekend placut si tie !

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce surpriza mi-ai facut! Acum voiam sa postez lista cu cine mi-a trimis si cine a primit, sa fiu sigura ca s-au primit pachetelele. Multumesc tare mult pentru post. Cum ziceam e bine sa-l desfaci si sa stea asa la aer de camera pana pe 20 decembrie sa se usuce mai bine; asa se va consuma mai greu.
    ce de mancaruri pe aici .... yummy
    Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  4. simpati cadou,pacat ca n-am stiut de el inaintea concursului,ca-l puneam pe post de reteta !!! hi,hi,...amandoua componentele au multe virtuti ,chiar si cosmetice.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi