Concurs Biobunatati




Astazi am aflat si eu de pe blogul Inei de acest concurs pe care cei de la Biobunatati il organizeaza si se pare ca e si ultima zi de participare :)

Premiul consta in 2 produse bio: un ulei de argan (de care eu nu am auzit dar sunt sigura ca este un produs foarte bun mai ales ca este si natural) si un produs la alegere de pe site-ul celor de la Biobunatati.

Si pentru ca trebuie sa aleg 2 produse bio pe care mai apoi sa le justific dau o tura pe site si descopar pentru inceput Crema 100% naturala unt de Shea si Jojoba despre care am citit ca este indicata mai ales pielii uscate iar pielea corpului meu este extrem de uscata si nici un produs din comert nu mai ajuta asa ca mi-ar placea sa o incerc si pe aceasta, mai ales ca e naturala si sigur va avea efecte pozitive asupra pielii mele.

Al doile produs pe care l-am remarcat este Uleiul Bio de Germeni de Porumb care am inteles ca este foarte bun si foarte recomandat la prepararea salatelor si legumelor iar eu sunt o mare fana a acestora. Mi-a atras atentia si datorita faptului ca are un continut de lecitina care imi e necesara mai ales in perioadele de sesiune ale facultatii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi