Tort diplomat



Pentru ca a fost ziua mea m-am gandit sa-mi fac singura un tort, fiind satula de torturile din comert care in ultimul timp nu sunt prea reusite ..... ma gandeam ca nu o sa iasa cine stie ce, dar spre surprinderea mea a fost excelent ca s-a terminat foarte repede :)

Avem nevoie de:

3 galbenusuri
150g zahar tos
1 fiola esenta rom
1 plic zahar vanilat
500ml frisca lichida
1 compot ananas bucati
150ml lapte
3 plicuri gelatina
2 pachetele piscoturi

Mod de preparare:

Se freaca galbenusurile cu zaharul  si esenta de vanilie pe bain marie, pana se topeste zaharul.
Se bate frisca pana se intareste.
Se pune gelatina in laptele rece la inmuiat vreo 10 minute, apoi se pune pe foc la bain marie pana se topeste gelatina.
Se amesteca intr-o oala mai mare galbenusurile (care mie mi s-au branzit) cu laptele cald pana a devenit o crema subtire apoi am adaugat frisca si bucatile de ananas din compot.
Se tapeteaza forma de tort sau o cratita cu o folie de plastic (sa nu se lipeasca compozitia). Se pun piscoturile pe lateralul cratitei de jur impreujur si apoi se toarna compozitia.
La final se aseaza piscoturi inmuiate in siropul de la compot peste compozitie (cand vom rasurna tortul acest strat va fi ca si un blat ).
Se da la frigider 3 ore dupa care se rastoarna pe un platou si se orneaza dupa preferinta.
 
 

Comentarii

  1. Miam,miam tare delicios trebuie sa fi fost:) La multi ani de ziua ta tot binele din lume! Pupacei:)

    RăspundețiȘtergere
  2. la multi ani,sanatate maxima si numai fericire,tortuletul a fost cu siguranta mai bun decat cele din comert,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc yaya...multa sanatate si fericire la toaata lumea!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi