Covridog

Avem nevoie de:

8 cremwursti
200 ml apa
350 g faina
2 linguri ulei
2 lingurite drojdie proaspata
1 lingurita sare
1/2 lingurita zahar
un ou
chimen (optional)

Mod de preparare:
Incalzim putin apa apoi adaugam drojdia, zaharul si sarea.
Se amesteca pana cand toate ingredientele se dizolva, apoi se adauga uleiul si faina in ploaie si se framanta pana devine un aluat bun pentru intins, apoi il lasam la crescut intr-un loc caldut aproximativ 30-40 min.
Intindem foaia pana ajunge de grosimea dorita (mai subtire ca un covrig, sau mai gros ca pentru paine)...eu l-am intins mai subtire.
Se taie aluatul fasii si apoi infasuram fiecare cremwursti. Eu cativa cremwursti i-am taiat in doua pentru a parea mai multi :)

Se pun in tava si se ung cu un ou batut si se presara deasupra chimen.

Se dau la cuptor 30 min.
Se pot manca atat calzi cat si reci.

Comentarii

  1. Buuun... si eu fac ceva de genu si imi plac tare mult,doar ca eu folosesc un luat de placinta cumparat care e tare bun,iar in loc de cremwurst prefer carnatul. Sunt tare buni,iar lui bunny ii plac asa de mult incat trebuie sa ma asigur ca mi-am pastrat si eu doi altfel raman fara...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi