Gnocchi de casa cu sos de rosii



Avem nevoie de: 

cartofi
ulei
faina
bulion
apa
sare
piper
condimente (patrunjel, busuioc, dafin, cimbru)

Mod de preparare:

Punem la fiert cartofii in coaja ...eu am avut cartofi noi :)
Dupa ce s-au fiert ii curatam si ii facem un piure peste care punem putin ulei, sare si apoi adaugam faina si amestecam pana devine un aluat usor de modelat......eu toate ingredientele le-am pus ochiometric .

Luam aluatul si formam suluri de grosimea degetului mare pe care le taiem in bacatele mai mici. Le fierbem apoi in apa cu sare pana se ridica la suprafata. Puneti in oala maxim 20 de bucatele odata.


Faceti un sos de rosii din bulion fiert cu apa, ulei , mirodenii, sare si piper dupa gustul si preferinta voastra (eu am mai pus si o ceapa tocata si un catel de usturoi tocat).


Amestecatii gnocchii cu sosul de rosii si dati la cuptor daca trebuie sa asteptati pe cineva si sa nu cumva sa  se raceasca asa cum a fost cazul la mine. In caz contrar se pot servi si fara a fi introduse la cuptor.
Este o reteta perfecta pentru zilele de post.
Pofta buna!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi