Cartofi cu smantana la wok



Avem nevoie de: 

cartofi fierti in coaja
ceapa verde
usturoi
salam uscat (sau ce doriti)
mustar (optional)
smantana
oua
branza (eu am avut cas)
sare
piper
patrunjel

Mod de preparare:

Nu am trecut cantitati  pentru ca am pus la ochi si fiecare face dupa cat are nevoie.
Ceapa verde curatata o taiem feliute si o punem la calit in wok-ul incins impreuna cu o lingura de ulei.
Cand s-a calit adaugam usturoiul (1-2 catei) tocat marunt, iar dupa cateva secunde adaugam cartofii taiati cuburi.


Lasam la prajit ingredientele amestecand din cand in cand.
Intre timp amestecam ouale cu smantana si putin ulei pentru a subtia amestecul , condimentam cu sare si piper si turnam apoi peste cartofi. Amestecam bine apoi gustam si mai condimentam daca e nevoie. Eu am pus si o lingura de mustar dulce Crenvurstila.


Inainte de a lua de pe foc adaugam si branza rasa.
Servim cartofii alaturi de snitzel de pui.

Pofta buna!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi