Cartofi umpluti cu ton


Avem nevoie de:

6 cartofi  mai mari
1 conserva ton (maruntit sau bucati)
1 ceapa
1 catel usturoi
1 lingura bulion
ulei
sare
piper
cascaval

Mod de preparare:

Se fierb cartofii in coaja in apa cu sare.
Intre timp se face umplutura.
Tocam ceapa si usturoiul marunt si le calim in ulei.
Adaugam bulionul, tonul cu tot cu ulei, amestecam bine si condimentam cu sare si piper si lasam sa fiarba 5 minute.
Dupa ce luam compozitia de pe foc adaugam o lingura cascaval ras si amestecam bine.
Curatam cartofii de coaja si ii taiem in 2 pe lungime.
Scobim cartofii cu o lingurita si miezul il amestecam cu compozitia de ton (nu e nevoie de tot miezul de la cartofi).
Intr-o tava punem cartofii scobiti si ii umplem cu amestecul preparat anterior.
Se rade cascaval deasupra si sa da la cuptor 20 minute, la foc mediu.
Se servesc calduti.

Comentarii

  1. Buuuun, imi place tare mult tonul si noi am papat asta seara salata de ton cu prumb dulce si maioneza... trebuie incercata... asi fi postat si eu da n-am mai apucat sa fac poze...poate data viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi lasa gura apa! Am sa fac si eu maine. Azi am facut niste saratele si-mi ajung. Vad ca ai postat retete, nu gluma!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cartofi umpluti cu ton... nu am mai auzit... dar trebuie sa fie tare buni... Cred ca merita incercat... Felicitari si pentru blog.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi