Varza de bruxelles


Avem nevoie de:

400 g varza de bruxelles
1 rosie
2 linguri bulion
o cana apa
1 lingura ulei
1 ceapa
patrunjel tocat marunt
sare
piper
Mod de preparare:

Se pune varza in apa fiarta cu sare, aproximativ 10-15 minute. 
Cand e fiarta se scurge si se taie in 2 sau in 4 in functie de marime.
Varza taiata se amesteca, cu grija, cu o rosie tocata marunt.
In timpul fierberii verzei se prepara un sos.
Calim ceapa tocata marunt in putin ulei, apoi punem bulionul, apa, condimentele si lasam la fiert.
 Punem in farfurii varza de bruxelles si deasupra turnam sosul. 


Comentarii

  1. De mult ma tenteaza sa fac si eu ceva cu aceste minunate verzisoare, dar n-am reusit, trebuie sa-mi spui neaparat cum is... Ai niste premii din partea mea pt ziua copilului... Pupacei dulci Aaaa vezi ca te-am votat, Bafta multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt bune, dar verzele mele au iesit mai amare pt ca le-am fiert mai mult de 15 minute ceea ce a fost gresit ca am citit apoi pe net ca nu se tin peste 15 minute.
    daca incerci sa-mi spui si mie cum ti-au iesit fierte mai putin :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta reteta cu sos de rosii, draga mea, varza de Bruxelle e oricum un pic amara, de aceea in majoritate se face ca garnitura trasa in unt sau cu branzica deasupra. Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi de sfat yafa.....cand o sa mai fac o sa tin cont de sfatul tau :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi