Sfoara in tara ....premiu

Ieri am primit avizu ca mi-a venit pachetul cu premiu dar am ajuns tarziu acasa si la posta nu am mai ajuns asa ca azi la prima ora am fost dupa el........nu am avut rabdare sa il deschid acasa asa ca in fata postei m-am asezat pe o banca si l-am deschis, parca eram un copil mic :).......am ramas placut surprinsa de acest rucsac de picnic cu tacamuri. mie imi place foarte mult sa merg la picnicuri si in drumetii, iar acest ghiozdanel termoizolant e numai bun, mai ales pe caldurile astea cand orice mancare se putea strica.......Ii multumesc din suflet Silviei pentru cadou trimis si Yafei pentru concursul organizat si mai astept astfel de concursuri ca a inceput sa-mi placa :)

Comentarii

  1. Kata sa-l stapanesti sanatoasa, e practic si fain, ma bucur ca l-ai primit si ca totul e ok, te imbratisez,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, sa-l folosesti cu drag in drumetii...Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Kata,ma bucur tare mult ca iti place.A fost un pic dificil sa aleg cadoul cel mai bun,sa fie si util si placut in acelas timp.Stiam ca esti o persoana tanara,iar zona in care locuiesti m-a inspirat in alegerea cadoului.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc...e tare frumos si abia astept sa il pun in folosinta ;) :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi