Dovlecei gratinati ..... in felul meu



Avem nevoie de

3 dovlecei mici
o ceapa
1 catel usturoi
50 g salam (sau sunca)
50 g branza burduf (se poate pune mai mult dar eu atata am mai avut)
unt
pesmet
1 ou
1 lingura smantana
sare
piper

Mod de preparare:

Dovlecei se curata, se taie in doua pe lung si se scoate miezul. Dovlecei scobiti se oparesc in apa fiarta cu sare pentru 5 minute si apoi se scurg.
Tocam ceapa si o calim in ulei. Cand e calita adaugam catelul de usturoi tocat marunt si miezul tocat de la dovlecei. Condimentam cu sare, piper si cateva fire de patrunjel si lasam la calti aproximativ 3-4 minute.
Se unge un vas de yena cu unt si se tapeteaza cu pesmet.
Pe fundul vasului se aseaza dovlecei opariti, cu scobitura in sus.
Aceste scobituri se vor umple cu compozitia de ceapa preparata inainte.
Se adauga branza si carnita (salamul in cazul meu) apoi se toarna deasupra un amestec din ou si smantana condimentat cu sare si piper.
Se pun cateva feli de rosii deasupra si se da la cuptor 20-25 minute la foc potrivit.
Se poate servi atat cald cat si rece.


Comentarii

  1. Mai da ce pofta mi-ai facut cu dovleceii, tu si mami...ea mi-a facut pofta de chiftelute de dovlecei,acum tu cu dovlecei gratinati...clar tre sa dau fuga la market ca nu se mai poate...
    Am un premiu dragut pentru tine, fuguta la mine in casuta... Pupici:*
    Aaaaaaaaaaa a ti-a ajuns premiul de pe site-ul all-food, de la bucataria lui Tavi??? sunt tare curioasa de carti, mi le-am dorit tare mult:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc pentru aceasta reteta minunata de dovlecei.

    Iti recomand sa incerci urmatoarea reteta de salata orientala de peste:

    http://retete-rapide.com/salata-orientala-de-peste/2010/07/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi