Tortilla din resturi

 Am gasit acesta reteta aici si m-am gandit sa incerc si eu sa vad ce iese....si mi-a placut ;) ....multumesc pentru reteta:*


Avem nevoie de:

 o bucatica mamaliga rece
faina
o lingurita boia
patrunjel verde tocat
sare
piper

Mod de preparare:

Am bucatelit mai intai mamaliga si am amestecat-o cu faina alba pana nu se mai lipea de maini (multa faina mai intra :D ).
Am adaugat apoi sare, piper, patrunjelul tocat si putina boia.
Din cantitatea care am facut-o am rupt-o in 5 bucatele din care am facut 5 turte subtiri pe care le-am copt apoi le-am taiat triunghiuri.
Le-am servit cu ketchup de la KFC pentru ca aveam un paharel dun acela ratacit prin frigider. 
Au mers foarte bine langa un paharel cu bere :D




Comentarii

  1. Ma bucur ca ti-au placut!
    Sunt tare usor de facut si numai bune de rontzait :)
    Te mai astept pe la mine...
    Bunica

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi