Pizza cu blat de mamaliga


Avem nevoie de:

mamaliga
o ceapa
branza/cascaval
2 rosii
1 ou
1 lingura smantana (optional)
cateva felii de mezel
sare
piper
busuioc

Mod de preparare:

Facem o mamaliga amestecand malaiul cu apa si sare, pe care inainte de a o lua de pe foc o amestecam cu branza raza (cantitatea e dupa preferinte). Mamaliga astfel preparata o asezam intr-un vas de yena uns in prealabil cu ulei. Nivelam frumos si o lasam la racit.
Tocam ceapa marunt si apoi o calim in ulei incins. Dupa ce s-a calit scoatem din ulei si o punem pe o farfurie.
Rosiile le curatam de pielita si le taiem felii mai grosute pe care apoi le vom cali in uleiul de la ceapa, condimentate cu sare si busuioc.
Batem oul ca pentru omleta impreuna cu smatana si condimentam cu sare si piper.
Peste manaliga asezam sosul de rosii, ceapa calita, feliile de mezel (eu am pus salam uscat, dar merge si sunca sau altceva) si oul batut.
Dam la cuptor incins pana se incheaga oul, apoi adaugam branza rasa si mai dam la cuptor inca 5 minute.
Se mananca calduta nu fierbinte.

Pofta buna!

***Ideea retetei am preluat-o de aici doar ca am adaptat-o mult la ceea ce aveam eu prin casa....chiar si asa a fost foarte buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi