Barcelona




Imi place mult sa calatoresc si sa explorez locuri noi, fie ele orase sau peisaje ale naturii.
Chiar daca Romania pentru mine ramane o tara de care nu te vei plictisi niciodata sa o vizitezi, si care dupa parerea mea, nici in 50 de ani nu o poti vizita toata, exista totusi si orase din afara granitelor pe care as dori sa le vizitez.

In top 5, din lista mea cu  orase straine care merita vizitate se afla si Barcelona care este al doilea oras important din Spania.
Am auzit multe lucruri frumoase despre acest oras, dar cel mai mult m-a impresionat Sagrada Familia, biserica lui Antoni Gaudi care, desi a fost inceputa la 1882 inca nu s-a finalizat si e preconizat ca va mai dura cel putin 20-30 de ani. 


Pe langa aceasta impresionanta biserica imi doresc sa vizitez si Montjuic cu fantanile lui magice, parcul si castelul impresionant, dar si Muzeul National de Arta Catalana, chiar daca pentru acesta trebuie sa-mi rezerv o zi intreaga fiind foarte mare.

                          Fantana si castelul de pe Montjuic (foto: arbarcelona.es)

Pe lista obiectivelor de vizitat in Barcelona se afla Arcul de Triumf, Monumentul lui Columb, Catedrala la Seu, Muzeul lui Pablo Picasso, Gradina Zoologica cu peste 7000 de animale, dar si Muzeul de ciocolata de unde voi iesi cu greu, fiind mare fan al acestei bunatati.

                      Figurina de ciocolata la Muzeul de ciocolata (foto: holidayreview.ro)

Dupa ce as termina de vizitat aceste obiective, adaugandu-se si cateva paruri, dar si marile magazinele, m-as opri pe tarmul Marii Mediterane pentru a ma relaxa pe nisipul curat si a face o mica baie in mare.
Cautand pe internetul asta mare ceva intersant despre Barcelona, am vazut cateva imagini cu preparate culinare de la diverse restaurante ce mi-au lasat gura apa dar si bazaruri cu delicatese la care mi-a ramas privirea :)........abia astept sa-mi indeplinesc visul de a calatori in Spania.

                                             ( sursa foto: thetaooffood.com)

Pentru a face un concediu la Barcelona voi apela la Agentia de turism Paralela45, care are oferte foarte bune la plecarile din Bucuresti.
            Dupa ce voi vizita Barcelona, voi reveni cu mai multe detalii si impresii.

            Articol scris pentru SpringSuperBlog2013.

Comentarii

  1. Când un dinte are o distructie carioasa prea mare, poti apela la o lucrare protetica sau la implanturi de aceasta treaba se ocupa un medic dentist si totul numa pentru un zambet frumos. Apeleaza cu incredere la un stomatologic cu experienta si nu lasa ca zambetul frumos sa dispara.
    http://www.dentist-tudoroniu.ro
    medic dentist
    medic dentist cluj
    cabinet stomatologic
    cabinet stomatologic cluj
    dentist
    http://www.dentist-tudoroniu.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. My relatives all the time say that I am killing my time here
    at web, however I know I am getting experience daily by reading thes pleasant posts.



    Also visit my web site: Barcelona

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi