Indragosteste-te de viata cu Farmec!



             Nu stiu dacă v-am mai spus dar mie îmi place să folosesc cât mai multe produse naturale, de la hrana naturală până la produse de îngrijire. 
             Cu cât folosesc mai multe produse pe care le foloseau bunicile noastre (de la ceaiurile din plantele culese pe timpul verii și puse apoi la uscat și până legumele produse în condiții naturale) cu atât mă simt mai bine deoarece corpul nostru are nevoie de produse naturale pentru a se dezvolta frumos. După mine, frumusețea naturală înseamnă să te simți bine în pielea ta, dimineața, când te uiti în oglindă, imediat ce te-ai dat jos din pat.
                Cu siguranță toata lumea (sau toate fetele) a folosit sau a auzit de celebrul demachiant Doina de la Farmec.
                Tin minte ca mamaia mea il folosea cu mare grijă pentru a se demachia în fiecare seara, apoi i-a însuflat mamei acest ritual care la randul ei mi l-a transmis mie, și uite că de 20 de ani știu eu despre acest produs minune, și de vreo 7-8 ani am inceput să-l folosesc personal.
                De aproape 125 de ani, aceste produse românești de bună calitate se transmit din generație în generație și se vor transmite cel putin încă 100 de ani.
                 De curand am văzut că s-a lansat și noua gamă Farmec Natural ce conține ingrediente naturale cum sunt arganul, gălbenelele și aloe vera. 

                 De prorietățile gălbenelelor și ale aloei vera cred că știți, dar de argan nu știu dacă ați auzit, sau cel puțin eu nu. 
                Documentându-mă am aflat că, arganul, mai este numit și „lichidul de aur” datorită efectelor pozitive pe care acesta le are în întreținerea, frumusețea și sănătatea pielii și părului.
               Uleiul de argan conține un procent ridicat de acizi grași și vitaminele A și E care oferă organismului multe beneficii.
           -pentru păr:  îmbunătățește elasticitatea acestuia, conferă o creștere sănătoasă a părului, netezește firul de păr și ajută la regenerarea acestuia.

           -pentru piele: hidratează pielea în mod natural, ajută la restabilirea ph-ului natural al pielii, contribuie la estomparea ridurilor, previne vergeturile și este util în tratarea pielii uscate.
             
            Ambasadoarea gamei Farmec Natural este Giulia, pe care, sunt sigură că o știți din formația Candy si care chiar este o femeie cu Farmec.
             Dacă până acuma nu v-ați simțit bine în propria piele, trebuie să începeți să vă vedeți dintr-o nouă perspectivă și să lasati să iasă Farmecul din voi, la suprafaţă.
              In încheiere vreau să vă mai dau un sfat de care sper sa țineți cont pentru că este foarte important.....Indragostiți-vă de viață


Acest articol participa la SpringSuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi