Costumul de baie si vacanta perfecta




-Ce face iubita mea?
- Bine, dar ce faci la mine la birou? Nu trebuia sa fi la treaba?
-Ba da, dar am venit sa-ti aduc ceva.
- Cumva pranzul pe care nu am apucat sa-l iau inca?
- Nu....e ceva mai frumos.
- Dar si ceva de mancare era frumos, la cat de foame imi este!

- Ti-am lasat cutia aici si plec la birou ca sa nu-si dea seama sefu ca lipsesc.....te iubesc draga mea!
- Multumesc de cadou....il deschid acuma...te-am pupat!
Dupa 5 minute incep sa desfac cadoul primit....sub ambalajul frumos colorat gasesc un bilet pe care scria „Vacanta perfecta” .....primul gand care imi trece prin minte este o plimbare prin tara, cu prietenii, veselie si locuri frumoase de vizitat. Continui sa desfac ambalajul si dau peste un costum de baie colorat care emana multa veselie....imi dau lacrimile de fericire si ma gandesc la cat de bine arat eu pe plaja cu acest frumos costum de baie si cum toate femeile ma vor invidia.
In cutie mai gasesc 2 bilete notate cu 1, respectiv 2....le deschid si eu in ordinea cuvenita iar pe primul scria urmatorul mesaj „Ghici unde plecam maine?” .....cum adica maine??????? Eu am atat de multa treaba aici si el vrea sa plec in concediu maine????? Nu imi vine sa cred......Deschid urmatorul plic in care erau 2 bilete de avion spre Bora Bora si o scrisoare : „Maine plecam in vacanta pentru o saptamana asa ca ai cateva ore la dispozitie sa-ti faci bagajul si sa ii spui sefului tau ca te-ai imbolnavit si ai nevoie urgenta de concediu medical. Nu-ti fa griji pentru cazare. Vom sta intr-un bungalow amplasat pe apa.”


Wow...dar totusi unde e Bora Bora?
Am auzit de aceasta insula dar niciodata nu m-am gandit unde ar putea fi  :) Dau o cautare pe internet si observ ca aceasta insula este in Oceanul Pacific si ca am avem multe ore de zburat cu avionul, dar ce mai conteaza atata timp cat voi defila in noul costum de baie printre palmieri, voi inota in apa cristalina, si voi face plaja pe nisipul fin. Deja simt cum razele soarelui imi invaluie corpul intr-o mare de caldura. .....Chiar este o minune ca va trebui sa plec din orasul asta cu vreme mohorata,ger si zapada care anunta, in cel mai frumos loc din lume. ....va fi cea mai frumoasa vacanta pe care am avut-o. E adevarat ca e un loc in care merg de obicei tinerii casatoriti, dar cine stie, poate va fi locul in care ma va cere de sotie :)
Costumul acesta de baie, cu dungulite colorate si siret la slipi se potriveste de minune cu peisajele de pe insula.
Pe plajele imense si inconjurata de km de apa ma voi simti ca o adevarata regina, pe propria ei insula. Visez deja cu ochii deschisi cum ma trezesc dimineata si primul lucru pe care il facem este sa ne balacim, apoi mergem sa luam micul dejun si continuam sa inotam alaturi de pesti si alte vietati marine, ne plimbam cu barcutele, ne plimbam pe plaja si pe colinele cu hibiscus.....costumul de baie alb imi va scoate foarte mult bronzul proaspat in evidenta si toata lumea ma va admira......va fi un adevarat paradis.
Vaiiii! dar cat s-a facut ora si eu nu mi-am terminat treaba si imediat vine sefu si tipa ca de obicei la mine ca nu sunt proiectele si actele terminate ......dar e atat de frumos sa visezi cu ochii deschisi, mai ales sa sti ca in cateva ore vei fi intr-o alta parte a lumii, unde grijile iti dispar complet....sunt atat de fericita!!

Articol scris pentru SpringSuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi