Singer-o pasiune cu traditie



           
           Cu ajutorul noii probe a concursului SpringSuperBlog2013 mi-am adus aminte de momentul cand m-a invatat tata sa cos prima data la masina de cusut. Aveam 14-15 ani si imi era foarte frica sa nu-mi prind degetele de material, incat am renuntat repede la aceasta masinarie, dar peste ani lucrurile s-au schimbat. 

           De aproape un an, m-am reapucat de cusut. Am luat lectii tot de la tata si uite ca acuma am ajuns sa cos singura, chiar daca inca imi mai este putin teama.
           Masina noastra de cusut este una antica dar mi-ar place sa am una noua pentru a-mi pune in practica zecile de idei pe care le am.
           Am vazut ca in acest magazinde electrocasnice au promotii la masinile de cusut Singer care sunt cele mai bune masini de pe piata, avand o traditie de peste 160 de ani. 
           Cu masina noastra de cusut nu pot face decat o singura cusatura si aceea in linie dreapta, deoarece la celelalte modele se rupe acul, nefiind fabricata cum trebuie, pe cand cu noile masini poti face pana la 370 de cusaturi combinate, ceea ce este un lucru mai mult decat minunat. Pe langa faptul ca poti coase in multe moduri, aceste masini minune mai au si alte functii cum sunt: sistem de introducere automata a firului in ac, pas reglabil al cusaturii, reglare latime cusatura, functie de intarire a cusaturii sau functie de matlasare...cu adevarat o minunatie pentru casa.


            Imi si imaginez deja cat de bine arata lucrurile cusute de manutele mele (de la sacose de panza unicate, mult mai practice decat pungile biodegradabile, si pana la lenjerii si huse, sau de ce nu chiar fuste si rochii) cu aceasta noua masina de cusut.
             Tot in acest magzin online am vazut ca au si alte promotii electrocasnice incat este tare greu sa rezisti tentatiei de a nu face cumparaturi de calitate pentru casa ta.
             Voi ce ati gasit interesant pentru casa in care locuiti?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi