Frumusetea pielii perfecte




De mult timp se vorbeste de epilarea definitiva pe care ne-o dorim toate femeile. Vrem sa scapam de pilozitate si sa avem o piele ca de bebelus, dar putine avem curajul sa recurgem la aceasta epilare datorita fricii de durere sau poate datorita pretului destul de ridicat.

Eu recunosc ca folosesc epilator electric, fiind destul de comod si practic, dar are dezavantajele lui. Oricat de des m-as epila tot imi cresc fire de par pe sub piele care sunt foarte inestetice si daca nu am grija risc sa se inflameze cum am mai patit de cateva ori, plus ca pana imi amorteste zona ce urmeaza a fi epilata am de suportat cateva minute bune de durere.
Am vazut acuma faptul ca epilatoarele cu lumina pulsata, pot fi folosite si de acasa, si astfel scapam de drumul pana la un salon specializat, iar asta mi se pare un lucru bun.
Noile epilatoarele cu IPL, daca sunt utilizate conform instructiunile de folosire, se spune ca nu vor provoaca nici un fel de disconfort la nivelul pielii si ca astfel epilarea definitiva se va realiza fara nici un fel de durere, iritatie sau orice alt gen de disconfort cum ar fi cel provocat de epilarea cu ceara sau alte tratamentele cu laser. 


Am citit multe pareri, pro si contra, despre aceste epilatoare, si am inteles ca depinde foarte mult de culoarea parului, dar si a pielii. Cu cat firul de par este mai inchis cu atat aparatul isi face treaba mai bine, iar daca firul de par este mai deschis atunci rezultatele sunt minime provocand si disconfort la nivelul pielii deschise. Eu pot spune ca la acest capitol stau bine, avand atat piele cat si firul de par inchise la culoare.
Ma bate serios un gand sa-mi achizitionez si eu un astfel de epilator, dar trebuie sa stau cu ochii pe promotii, pentru ca momentan nu mi-l permit, dar pana strang cativa banuti sigur vor aparea oferte aici.
In acest magazin online veti gasi multe oferte si reduceri care mai de care mai atractive, atat la epilatoare electrice cat si la cele cu lumina pulsata, iar daca aveti deja un astfel de aparat va astept cu impresii ;) 


Acest articol participa la SpringSuperBlog2013 .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi