Partener media in SuperBlog

             
           
               Cu acest articol i-a sfarsit si competitia SpringSuperBlog2013, care mi s-a parut ca a trecut foarte repede si abia astept sa ma inscriu si la toamna.
                Pentru a fi Partener media la Super Blog trebuie mai intai sa ocupi o pozitie fruntasa in top (parerea mea), asa ca eu inca mai am de asteptat pana voi putea cere sa fiu un astfel de partener, dar pana atunci o sa ma gandesc cam ce ar face un partener media intr-o zi obisnuita.


               Parerea mea este ca se trezeste de dimineata, isi i-a micul dejun, apoi bea o cafea pentru a fi in forma tot restul zilei. Continua ziua prin a merge la locul lui obisnuit de munca, iar dupa program se dedica concursului SuperBlog prin citirea articolelor scrise de participanti si depistarea neregulilor daca este cazul. Intre timp trebuie sa promoveze concursul pe diverse site-uri dar si pe diferite retele de socializare. Pe langa aceste lucruri trebuie sa-si faca timp si pentru aparitiile in direct la Radio Lynx din fiecare marti (pe care eu ajung sa le prind doar finalul),si apoi trebuie sa-si mai faca timp si pentru casa si familie....pot spune ca e o munca solicitanta, dar frumoasa care se merita facuta, mai ales daca se pune suflet in acest proiect.  
                Multumesc pe aceasta cale tuturor partenerilor media ai acestei editii primavaratice de SuperBlog :  TVR2 , 121.ro , MuJeR, PRwave, Connect, PHOTO Magazine, ToateBlogurile, RSS Pub, ZeList Monitor, dar si bloggerilor parteneri Oltea Zambori, Claudia Tocila, Andreea Ursu, Denisa Bargau, Bogdan Mihalascu, Manuel Cheta, Robin Molnar, Christian Hertzug, Irina Bartolomeu, Alexandra Verzes, Iulia Diana Mihai, Anca Mihaela Giurgiu.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi