Femei care ne inspira



Mereu au existat si inca mai exista femei care sa ne inspire deoarece le consideram speciale, avand calitati exceptionale din punct de vedere sufletesc sau cu realizari deosebite. Aceste femei pot fi persoane publice, personaje fictive din filme sau carti sau de ce nu,  persoanele simple din jurul nostru. Aceste creaturi ale naturii sunt constiente de inzestrarilor lor, cred in ele si emana multa frumusete sufleteasca astfel incat prezenta lor nu poate trece usor neobservata. 

Pentru mine exista trei femei care ma inspira, pe care le admir si care ma ajuta sa dobandesc putere in fortele proprii. Cele trei femei sunt mama, mamaia si prietena mea, dar din cele trei, cea mai importanta pentru mine ramane mamaia mea.
Ea era una dintre acele femei care avea tot doi ochi, doua maini, doua picioare si doi sani, dar care se deosebea de restul femeilor prin naturalea si farmecul ei.
Desi nu avea scoala (deoarece pe vremea ei fetele trebuiau sa stea acasa langa parinti pentru a-i ajuta in gospodarie), era o femeie foarte rafinata, sensibila dar curajoasa, naturala dar si senzuala, foarte creativa, amabila, credincioasa, demna si foarte inteligenta chiar daca nu stia sa scrie sau sa citeasca....o adevarata femeie puternica.
Imi aduc aminte cu cata grija se aranja de fiecare data cand iesea din casa si cat de mandra era purtand hainele croite de ea, ce ii dadeau acel aer unic. Ii placea sa fie admirata in sensul bun si frumos, iar acest lucru ii dadea putere sa treaca mai departe peste problemele si greutatile vietii. Pentru mine, ea este femeia care nu are egal si as da orice sa o mai vad si sa o mai ascult.
De cateva ori am vazut-o facand curat in dulapul de haine, unde toate hainele stateau aranjate ca in magazin. Toate hainele erau asezate la acceasi dimensiune, iar daca nu-i iesea din prima, mai incerca de cateva ori pana reusea sa fie totul aranjat la milimetru. Se dedica frumusetii, ordinii, curateniei crezand ca daca exista legatura intre cele trei atunci si in familie va fi liniste si armonie. Nu stiu daca e sau nu asa, dar cert este ca atunci cand era dezordine (facuta de mine pentru ca imi placea sa-i imbrac hainele cusute cu atata migala) nu se simtea bine si armonia familiei disparea.


   Lenjeria intima era una speciala pentru ea, care o facea sa se simta bine in pielea ei. Tin minte ca ii placea sa poarte lenjerie clasica, cu dantela, matase si broderie care semana cu noua colectie Jolidon, Passion Garden, de inspiratie retro. Din punctul meu de vedere dantela atasata unei lenjerii intime, atat la sutiene cat si la chiloti, da un aer misterios femeii care o poarta, emana feminitate dar si delicatete.
De la ea am invatat sa nu ma dezgolesc prea mult in public pentru ca pot fi atragatoare si sexi chiar si imbracata. Tot de la ea am invatat ca lenjeria intima trebuie sa fie pe placul pielii, sa fie foarte comoda si de foarte buna calitate, si ca oricat de frumoasa ar fi trebuie admirata doar de noi si de persoana de langa noi. Ce avem sub haine ar trebui sa fie un mister pentru toti ceilalti din jurul nostru.
De la ea am invatat multe lucruri care mi-au folosit in viata si inca imi mai folosesc si pentru asta inca o mai port in sufletul si in mintea mea.
Prin urmare, in numele admiratiei si bunelor exemple va propun sa faceti si voi o lista cu femeile care au lasat asupra voastra o impresie atat de puternica incat sa va doriti sa ajungeti ca si ele.

Acest articol participa la SpringSuperBlog2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi