Cu Aventuria esti in siguranta



            Sportul meu preferat este patinajul....nu m-as mai da jos de pe patine. De cand le-am pus prima data pe picioare, asta fiind acum  vreo 18 ani daca am cazut de 10 ori e mult. Nu sunt patinatoare, iar cu spatele nu ma descurc sa patinez dar cu toate astea cand sunt pe gheata parca zbor.

            Anul trecut am vrut sa-l invat pe un prieten sa patineze....totul parea ca va fi simplu dar problemele s-au tinut lant. A inchiriat o pereche de patine de la patinuar, care ii erau mari, dar altele nu mai erau..am zis sa incercam totusi sa fixam bine gheata de picior si sa speram ca va merge. Ei bine nu a fost asa. Clapele de inchidere nu functionau cum trebuiau. A insistat totusi sa incerce sa mearga desi eu nu vroiam, dar pana la urma am cedat punand conditia ca la prima „neregula” pe gheata sa ne intoarcem. Dupa primii pasi am vazut ca nu poate sa-si tina echilibrul dar nu a vrut sa renunte, pana cand ajunsi la mijlocul patinoarului, el se lasa jos si zice ca nu mai poate de picioare si vrea sa le dea jos.
             „Cum sa mergi descult jumatate de patinoar?”
             „Hai sa te trag eu pana iesim de pe gheata  si apoi ti le dai jos”
             ”Ok”.
            Ajunsi pe zona sigura, s-a descaltat si ce sa vezi? Patinele acelea ii facuse rana in talpa, datorita proastei imbinari a claparilor. Am facut reclamatie, dar nu le-a pasat ca cica trebuia sa fie atent ca o fi si-o patii......
            Ma gandeam atunci ca daca ar fi avut patine tip gheata sau de calitate toate aceste lucruri nu s-ar fi intamplat.
            Pe viitoar voi fi si eu mai atenta cu incepatorii si nu-i voi lasa sa se mai incalte cu nici o patina care ii deranjeaza chiar si foarte putin.   
            Eu personal ,ador patinele tip gheata cum sunt cele de la Aventuria, pe care le si recomand, care au un design anatomic ce iti fixeaza bine piciorul, sunt calduroase si rezistente, cu model floral, cu care te vei simti ca un patinator performant....Cu aceste patine cu siguranta nu se vor intampla accidente.

Acest articol participa la SuperBlog2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi