Echilibrul



             Viata echilibrata inseamna un armonie intre minte, trup si suflet.

             Eu pot sa ma simt o norocoasa ajungand sa-mi echilibrez astfel viata.
             Am facut o facultate si un master in silvicultura pentru ca ador natura, ador sa fiu in aer liber, ador florile, arborii, tot ce inseamna natura.
             Acuma m-am angajat in domeniu si sunt foarte multumita imbinand utilul cu placutul. La serviciu fac ceea ce imi place si pentru ceea ce am invatat, acasa caut zilnic locuri noi in care sa merg si sa ma simt libera, iar atunci cand ma deplasez cu cei dragi in natura ma simt implinita....Totul e in armonie.
              Mintea foloseste cunostintele acumulate, trupul se bucura de ceea ce-l inconjoara iar sufletul e multumit.
              Nu pot spune decat ca atunci cand aceste 3 elemente sunt intr-o armonie atunci viata este frumoasa si treci cu bine peste orice obstacol....Doresc tuturor sa traiasca in armonie cu ei si cei din jurul lor! 

Acest articol participa la SuperBlog2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi