Laptopul preferat



          Ce as putea eu spune despre calculatoare si despre alegerea unui laptop? …..ei bine nu prea multe. Imi place sa lucrez la calcutor/laptop, dar niciodata nu m-a interesat partea tehnica. 

          Pe mine personal, cand aleg un laptop, ma intereseaza in primul rand aspectul. Trebuie sa fie cat mai finut, cat mai usor, cu tastatura comoda pentru a putea tasta chiar si cu unghii mari : )
          Vreau ca laptopul sa aibe o memorie HDD cat mai mare pentru a putea stoca tot ce este nevoie si sa aibe o viteza mare sa nu adorm langa el atunci cand deschid un program sau orice altceva. Placa video sa fie buna, dar nu din aceea pentru jocuri, nefiind pasionata de acestea.
           Bateria sa tina cat mai mult…banuiesc ca asta inseamna sa aibe 6 celule.
          Uitandu-ma in magazinul Azerty am dat peste un laptop perfect pentru gusturile mele. Acest laptop Acer are si pret bun, arata si bine, e finut, colorat asa cum am spus mai sus ca prefer, micut, de doar 10,1 inch, usor,  are  2 procesoare atat cat este nevoie pentru mine, fara a adormi asteptand deschiderea unui fisier si memorie HDD mare (320GB).
          Imi place ca are camera web, card reader, microfon incorporat, 3 porturi USB, care sunt foarte bune, iar la mine cu cat sunt mai multe cu atta mai bine si o baterie de 6 celule care va tine peste 3 ore.
          Cam acestea sunt preferintele mele in materie de laptopuri....nu sunt deloc pretentioasa, dar pentru cei pretentiosi gasiti in categoria laptopuri mai multe modele.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi