Cartofi cu mustar 2


Avem nevoie de: 
1kg cartofi
2 linguri mustar Crenvurstila marar si hrean
patrunjel uscat
ulei
sare
piper
 
 Mod de preparare:
Cartofii se curata si se taie in 4 pe lungime si se amesteca cu mustarul,patrunjelul, sarea si piperul.
Intr-un vas de yena se pune putin ulei si se adauga cartofii. Se poate pune si putina apa pentru a ajuta cartofii sa se faca.
 Se dau la cuptor incins 40-50minute.
Se pot servi ca atare sau ca si garnitura alaturi de friptura si salata de sfecla rosie si hrean sau sos de usturoi asa cum am servit noi.

Pofta buna!


Comentarii

  1. sunt foarte foarte buni! pregatesc asa cartofii destul de des ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am hotarat sa incerc reteta, mai ales ca am tot "arsenanlul" de la Crenvurstila!!!Sunt sigura ca vor fi deliciosi!!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am decis sa incerc si eu reteta, mai ales ca am tot "arsenalul" de la Crenvurstila!:))Sunt sigura ca o iasa deliciosi!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi