Press to Play



               Intr-o zi in timp ce ma pregateam sa merg la o petrecere, ma tot gandeam ce parfum sa  folosesc, X nu-mi placea, Y era prea tare, dar intr-un final am dat peste Playboy Vip for Her. Acesta era parfumul perfect pentru o petrecere care sa se lase cu vreo cucerire. 

              Aranjata din cap pana in picioare, de parca as fi fost scoasa din cutie si mirosind extraordinar, imi fac aparitia in sala de petrecere si dintr-o data toate privirile se opresc la mine. In primul moment ma simt coplesita dar apoi incepe sa-mi placa si merg in mijlocul multimii unde ma intalnesc cu cativa prieteni. Acestia sunt uimiti de cat de bine miroase acest parfum iar fetele incep sa fie invidioase deoarece toata lumea ma priveste. Fac cunostinta cu cei pe care nu-I cunosc printre care si un barbat care m-a facut sa tresar de la prima privire.
               Mai intai vreau sa tatonez terenul, asa ca il urmaresc din umbra, dar observ ca si el ma cauta si intr-un final ma invita la dans. Accept imediat si stand atat de aproape de el simt mirosul parfumului Playboy Vip for Him…..”Hmmm, deci avem aceeasi preferinta in materie de parfumuri ! “  e un inceput bun.
               Dupa cateva dansuri  impreuna ni s-a facut foame asa ca am mers sa luam cateva gustari si cate un pahar de sampanie. Discutam fel de fel de lucruri si ne dam seama ca ne simtim bine unul cu altul si ca avem multe lucruri in comun.
                Putin dupa miezul noptii ma gandesc sa fac o nebunie…ii spun ca am o surpriza pentru el, dar pentru asta trebuie sa plecam de la petrecere fara sa fim observati. Intr-un final reusim sa iesim de la petrecere si urcam in masina mea. Conduc pana la un belvedere de unde se vede intreg orasul si ii propun sa ne urcam pe capota masinii pentru a privii stelele. Tinutele noastre nu erau pentru asa ceva dar nu mai conta…nu reusesc sa urc din cauza rochitei prea stramte asa ca dintr-o miscare ii fac o despicatura fustei pentru a ma putea misca mai bine. Ramane uimit de gestul meu, dar parca il atrag mai tare dandu-I impresia de femeie hotarata. Stelele straluceauc cum nu au stralucit niciodata si parca se tot apropiau de noi.  Racoarea noptii isi facea simtita prezenta dar nu vroiam sa stric momentul, dar el m-a luat in brate si vazand cat sunt de rece a inceput sa ma stranga strans in brate pentru a ma incalzi. Cuibarita in bratele lui ma simteam in al noua-lea cer, iar mirosul parfumurilor Playboy for Her si Playboy for Him dadeau un miros unic. Era totul magic.
                    Intr-un final, am plecat impreuna la el acasa de unde nici pana astazi nu am mai plecat : )

Acest articol participa la SuperBlog2012

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi