"Promisiuni respectate.Din 1999"



Urmează cei 3 R: respect pentru tine, respect pentru alţii, responsabilitate pentru toate acţiunile tale.” Dalai Lama

Am inceput cu acest citat pentru ca exact asa sunt cei de la Oktal.

            Inca din 1999 ei ii respecta pe toti cei care le calca pragul magazinului online de IT&C si electrocasnice din Romania. Sloganul lor „Promisiuni respectate. Din 1999” e o realitate a tot ce au facut in cei 13 ani de cand au luat fiinta. Chiar daca 13 pare un numar cu ghinion eu zic ca la ei este exact invers.
Oktal.ro este un promotor al comertului pe internet si au fost acolo atunci cand milioane de utilizatori au descoperit accesul la internet.
Intrand pe site-ul lor am descoperit cateva oferte imbatabile si cu siguranta mi le voi achizitiona si eu, nu de alta dar calitate, pret avantajos si respect din partea unei firme rar gasesti.
            Ce astept eu in continuare de la Oktal? ....ei bine mi-ar placea ca acest magazin online sa-si continue activitatea ca si pana acuma, sa onoreze comenzile cu promtitudine si sa-si respecte promisiunile, iar ofertele sa fie la fel de bune ca si pana acuma.

Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi