Cu Edimax sti tot ce misca



Intr-o zi,Adriana fugea repede spre mine ca si cum s-ar fi intamplat ceva grav, dar ea vroia sa-mi arate o filmare cu camera de supraveghere a gemenilor ei. 

“Iubita, hai sa vezi ceva repede!”
“Unde arde, Adry?”
“Nicaieri nu arde, dar vreau sa-ti arat ce a inregistrat noua mea camera de la Edimax.Ti-am povestit ca mi-am luat camere de supraveghere, iar una dintre ele am montat-o in camera fetelor pentru a vedea  ce fac cand sunt singure…”
“Pai arata-mi odata, ca m-ai facut curioasa!”
Dupa ce s-au trezit, micutele s-au apucat de joaca vazand ca nu e nimeni sa le bage in seama…dar nu s-au jucat asa oricum ci si-au imaginat ca sunt croitorese. Si-au ales cele mai frumoase rochite, s-au echipat cu o foarfeca, cateva carioci si acuarele si au trecut la treaba. Au franjurat rochitele apoi le-au dar cate o pata de culoare cu acuarelele din dotare…erau asa haioase. Nu mai zic ca s-au aranjat si ele foarte frumos cu “fardurile” de carioci pe care mai apoi saraca Adry s-a chinuit sa le stearga:) ...Dupa ce au terminat opera de arta probabil si-au dat seama ca nu au facut bine si ca mami se va supara asa ca au ascuns rochitele dupa un ghiveci de flori :)
Am ras amandoua cu lacrimi de aceste imagini cu fetele ei.
Dupa ce am vazut ce poate face camera de supraveghere PnV si cat de usor poti vedea totul in timp real de pe un telefon smart cu aplicatia EdiView m-am gandit sa-mi iau si eu pentru a-mi supraveghea copiii atunci cand ii voi avea si a putea fi la curent cu toate nazdravaniile lor.

Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi