Singura carte Nemira



            Si uite ca a venit si cea de-a patra tema la concursul superblog2012…..
            Dupa multe strofocari si multe cautari prin arhiva celor de la Nemira in cautarea unei carti citite de mine am dat peste cartea “Lux” de Anna Godbersen, pe care am citit-o anul trecut, stand comoda pe un balansoar in balconul apartamentului, plin de flori si fel de fel de miresme, cu muzica in surdina si o cana de ceai din fructe de padure.


            Din pacate nu dau mare importanta editurii unei carti, pentru ca sunt multe, si din aceasta cauza a durat vreo ora “goana” dupa o carte citita de mine. Dar a fost bine venita o astfel de cautare pentru ca asa am mai vazut cateva carti interesante.
            Ce pot spune despre carte este ca m-a plictisit enorm de tare la inceput, chiar am vrut sa renunt sa o mai citesc dar am zis ca poate intr-un final va fi interesanta si chiar asa a fost.
            Intrasem intr-o lume plina de eleganta, cu  rochii pompoase si baluri extravagante de la inceputul anilor 1900, perioada in care, sincer, mi-ar fi placut si mie sa traiesc si cred ca majoritatea fetelor si-ar fi dorit sa traiasca intr-o astfel de perioada :)
             In aceasta lume extravaganta nu era totul numai lapte si miere asa cum mi-ar fi placut mie sa fie, ci, pentru cei din inalta societate existau si multe intrigi, tradari si invidii.
            Stiu ca destinele oamenilor, in general, se pot schimba de la o clipa la alta, dar cand “banul” este elementul principal intr-o poveste atunci cu siguranta totul se schimba.
            Tot din cauza banilor, si frumoasa Elisabeth Holland trece printr-o perioada grea. Ea este obligata de catre parintii ei sa se marite cu Henry, cel mai bogat om din inalta societate, dar aceasta nu-l poate iubi deoarece inima ei apartine servitorului, si oricum nici el nu o iubeste fiind indragostit de o alta fata.In aceasta mare problema sunt implicate si alte personaje care deschid sirul multor intrigi si episoade care te atrag in farmecul lor.
            Nu voi dezvalui mai multe despre aceasta carte pentru ca vreau sa va las pe voi sa o descoperiti, dar eu pot sa va spun ca este foarte frumoasa chiar daca va plictiseste si vi se pare greu de inteles.
            In concluzie “Dacă vreţi să înlăturaţi lăcomia, alungaţi mai întâi pe cel care a zămislit-o: luxul.”  Cicero

Acest articol participa la concursul Super Blog 2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi