Bilancia Shop - taramul profesionistilor



               Trecusem zilele trecute, din greseala, pe langa Bilancia din Brasov, aflat pe Calea Bucuresti nr.252, si pentru ca acolo unde exista accesorii bucatarie sunt si eu, am intrat sa vad ce imi poate oferi acest magazin.
               Ei bine am observat ca au multe produse pentru bucatariile profesionale si cu siguranta cei ce vor sa-si deschida un restaurant vor gasi aici tot ce au nevoie, dar sunt si produse pe care le poate folosi orice gospodina chiar la ea acasa, de la cutite pana la blendere.
                Mi-a placut acest magazin si am ramas placut surprinsa ca avem si noi in Brasov un magazin cu articole de bucatarie unde calitatea isi spune cuvantul.


                Ajunsa acasa am vrut sa caut mai multe informatii despre Bilancia si am vazut ca au si un site foarte bine pus la punct de unde se poate comanda foarte usor tot ce-ti doresti. Tot ce trebuie sa faci este sa-ti faci un cont la ei si apoi sa comanzi produsul dorit.
                 Mie mi-a atars atentia un robot de bucatarie kitchenaid care are disc reglabil pentru feliere cu actionare externa, disc reversibil pentru razuire, 2 lame ascutite din inox unic concepute astfel incat sa asigure taierea perfecta, paleta pentru amestecare aluat, paleta pentru oua, spatula din silicon pentru curatare, cablu de alimentare cu lungimea de 610mm, comenzi digitale, functie PULSE, caseta din plastic pentru depozitare accesorii. Chiar daca pretul nu este unul de neglijar consider ca daca ai un astfel de blender in bucatarie, vei avea mai mult timp pentru familia ta.

                 


                   Chiar daca pana acuma nu stiam nimic despre ei, am descoperit ca au intrat pe piata din 1992 si este cea mai importanta firma de profil din Europa ce numara peste 200 de angajati in cele 8 sucursale din Romania. Daca nu va descurcati cu internetul puteti merge direct la magazinele din Bucuresti, Brasov, Iasi, Constanta, Craiova, Sibiu, Timisoara sau Cluj pentru a descoperii calitatea accesoriilor de bucatarie.
                  Pentru cei care vor sa-si deschida un mic restaurant recomand Bilancia Shop deoarece isi pot comanda simplu si rapid, fara bataie de cap, produsele direct la ei acasa.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi