Sarbatori parfumate alaturi de Coccolino

       
      Inainte de sarbatori, am participat la campania "Sarbatori parfumate alaturi de Coccolino" organizata de BuzzStore si prinre cei 500 de testeri m-am aflat si eu.

               Cu cateva zile inainte de Craciu, am primit pachetul Coccolino ce continea 2 balsamuri de rufe (Coccolino sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits, Coccolino sensation Christmas Edition, Purple Orchid & Blueberries) , 1 Coccolino pufos, o brosura informativa si un ghid de buzz.

          
               Pentru ca atunci cand a venit curierul tocmai scoteam rufele din masina de spalat, am lasat testarea pe urmatoarele zile.
               Prima data l-am testat pe cel mov (Coccolino sensation Christmas Edition, Purple Orchid & Blueberries) la cateva rufe ce au necesitat spalare de mana. Toata baia mirosea a orhidee, dar cum eu nu sunt innebunita dupa accesta floare, nu m-a atras prea mult, dar nu pot nega faptul ca hainele miroseau foarte bine si erau mult mai catifelate la atingere.
                 In ziua de ajun, cand prietenul meu a venit sa impodobim bradul, a simtit noul parfum si m-a intrebat ce este. I-am zis de noul Coccolino pe care l-am testat si a fost atat de incantat de miros incat mi l-a luat ca sa spele si mama lui cu el, si astfel sa mirosim la fel :)


                Mama lui a fost atat de incantata de noul Coccolino incat i l-a imprumutat si vecinei ei.
                Coccolino sensation Christmas Edition, Passion Flower & Red Fruits (cel roz) l-am testat dupa Craciun in masina de spalat pentru lenjeria de pat si mi-a placut mult mai mult. Are un miros de vara, de fructe de padure pe care il ador si in acelasi timp imi vine sa-l mananc. Rufele sunt la fel de catifelate si placute la atingere ca si balsamul cel mov.


             Parfumul se mentine in lenjeria de pat si am impresia ca in fiecare seara adorm in lenjerie proaspat spalata.
             Multumesc BuzzStore si Coccolino pentru ocazia de a testa noile produse.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi