Testare produse Secom

           

              A trecut o luna de cand am primit produse Secom pentru testare si va spun sincer ca imi plac foarte mult.

              Am folosit produsele 100% naturale in diferite feluri : simple, in scrub, in crema obisnuita si in sampon...si  am facut chiar si sapun, care acum este la uscat.

              Serul de noapte pe baza de maracuja cu efect intens iluminator l-am folosit in crema de fata obisnuita si sunt foarte multumita de rezultat....tenul meu este mai luminos, mai hidratat si mai sanatos.



                  Lotiunea pentru corp si maini cu 8 superfructe (rodie,acai, afin, goji, noni, mangustan, camu camu si extract din samburi de struguri)  miroase fooooarte bine si cred ca este singurul produs parfumat din gama Life-flo......Mi-a placut ca vindeca foarte repede pielea crapata de pe maini. Am avut cateva zile in care am lucrat in gradina la flori iar mainile mele au fost distruse, dar dupa doar doua utilizari mainile mele era la fel de fine ca inainte. Lotiunea are o textura foarte usoara si se absoarbe foarte repede.



                 Untul de shea l-am folosit in special pentru calcaiele si picioarele mele crapate. Acum calcaiele mele sunt aproape ca ale unui bebelus, doar ca mai trebuie sa folosesc cel putin o luna acest unt pentru a vindeca complet crapaturile...Numai bine, cand va veni vara, picioarele mele vor arata perfect si vor fi invidiate de toata lumea.

              
                    Uleiul din samburi de struguri l-am folosit in special pentru par.....o data pe saptamana am masat scalpul cu acest ulei si l-am lasat sa actioneze 30 minute dupa care am spalat cu samponul obisnut in care am pus cateva picaturi de ulei. Dupa 3 utilizari am scapat de matreata, iar parul meu este mai fin si mai usor de aranjat.

                      Intr-una din seri, fiind singura acasa, m-am gandit sa ma rasfat putin si sa profit ca pot sta linistita in cada fara sa ma deranjeze nimeni.
                    Am facut un scrub natural din faina de malai, ulei din samburi de struguri si ulei de maracuja pe care l-am folosit pentru tot corpul, punand accent pe coapse, unde vergeturile si celulita sunt la ele acasa dupa perioade de ingrasare si slabire brusca. Mi-a placut foarte mult aceasta combinatie, deoarece pielea nu a mai avut nevoie de o hidratare suplimentara. M-am hotarat sa folosesc acest scrub cel putin o data pe luna. Daca il testati si voi, sa imi spuneti cum vi s-a parut.


                    Pentru ca vroiam sa profit cat mai mult de calitatea acestor produse naturale, m-am hotarat sa le integrez intr-un sapun.... este prima data cand am incercat sa fac un sapun si sper sa fi iesit ce trebuia... acum l-am pus la uscat si peste 3 saptamani voi vedea ce a iesit. 


Reteta sapun pentru aproape 500g.
- 114 g apa
- 40 g NaOH (soda de 99% puritate)
- 180 g ulei de masline
- 30 g ulei de cocos
- 30 g ulei din seminte de struguri
- 30 g unt de shea
- 30 g untura de porc
Suplimentar am pus turmeric si faina de malai, dar in cantitate ochiometrica ( aproximativ 15-20g)
Recunosc ca s-a saponificat destul de greu dar intr-un final s-a intarit (dupa 48 ore).


            Cam aceasta a fost experienta mea cu produsele fitodermatocosmetice de la Secom si sunt foarte multumita de acestea. Sunt hotarata sa incerc si alte produse, chiar daca sunt putin cam scumpe, dar pentru ca nu se termina asa repede eu zic ca se merita.

Multumesc #buzzsecom pentru sansa pe care mi-ati dat-o sa testez aceste minunate produse!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi