Kit iWhite2 Instant

          iWhite Instant2 se bazează pe o tehnologie triplă de albire a dinților care este nouă, unică și albește dinții instant cu până la 8 nuanțe, întărește structura dinților și reface smalțul. Efectul va fi vizibil imediat după prima aplicare! 

         Prin intermediul celor de la BuzzStore am primit kitul de testare pentru albirea dintilor iWhite2Instant care se gaseste doar in farmaciile Sensiblue Romania.



         Kit-ul iWhite2 Instant continea: 1 pasta de dinti, 1 apa de gura, 1 tratament de albire a dintilor (necesar pentru 5 zile de tratament) si vouchere de reducere si material promotional.

Pasta de dinti este o pasta ce: - albeste suprafata interioara si exterioara  adintilor,
                                               - previne aparitia petelor dentare
                                               - albeste in profunzime
                                               - restaureaza smaltul dintilor

          Apa de gura contine particule blue covarine care formeaza un strat ultrasubtire deasupra supeafetei dintilor, in timpul clatirii. Blue Covarine influenteaza felul in care lumina se reflecta asupra dintilor, oferind un efect de albire vizibil imediat. 

        Tratamentul contine 10 benzi subtiri umplute cu gel activ ce vor asigura o albire instanta a dintilor chiar la tine acasa.Gutierele se pozitioneaza pe dinti, si apoi se tin 20 minute, iar rezultatele se vor vedea inca de la prima utilizare.



       Dupa cele 5 zile in care am testat kit-ul pot spune ca dintii mei s-au albit doar cu 2 nuante nu cu 8 cum este specificat, asta din cauza faptului ca dintii mei sunt mai albi de la mama natura. Ceea ce nu mi-a placut este faptul ca gutiera este foarte mica, acoperind doar dintii din fata.

       Pasta de dinti am folosit-o de 2 ori pe zi , iar apa de gura doar de 2 ori, deoarece imi usuca foarte tare gura....problema cu apa de gura o am cu oricare apa de gura, de la orice brand, asa ca nu pot fi un bun critic in ceea ce priveste apa de gura, dar pasta de dinti imi place....are un gust bun si da o senzatie de prospetime ce dureaza, iar dintii se simt cu adevarat curati.

     Per total sunt multumita dea cest produs deoarece isi face treaba asa cum spune.
Voi ati testat iWhite2 Instant?

     Mai jos gasiti si un video cu instructiunile de folosire ale benzilor cu gel!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi