Testare antipespirant Perspirex


Am primit zilele trecute un nou kit de testare prin intermediul celor de la Buzzstore,si anume noul antipespirant roll-on Perspirex.

Kitul a continut:
-1 antiperspirant Perspirex Original
-1 antiperspirant Perspirex Confort
-4 mostre Perspirex original pentru prieteni
-materiale informative

Perspirex este o gama de antipersirante de inalta performanta realizate pentru persoanele care transpira foarte mult. Formula acestuia,fara coloranti si parfum,ofera protectie impotriva transpiratiei si mirosului neplacut pana la 5 zile (la mine a oferit protectie 3zile).
Perspirex este un tratament ce se aplica seara,dupa dus,inainte de culcare,pe pielea uscata si neiritata,apoi dimineata se spala si timp de 3-5zile nu mai ai nevoie de alte persirante. Dupa 4zile se repeta procedeul.
Un singur flacon (20ml) este suficient pentru o perioada de 4luni.


Eu am folosit Perspirex original ,iar sotul a testat Perspirex Confort. Amandoi suntem foarte multumiti de rezultat. Antipersirantul a fost testat la maxim in perioada aceasta de canicula. Recunosc ca nu credeam ca poate exista un astfel de antipersirant. Acum am scapat de stresul ca voi merge undeva si pana la destinatie voi mirosi urat.
Aaaa,sa nu uit, pana acum am evitat folosirea antipersirantelor roll-on in favoarea celor stik deoarece roll-on-urile imi dadeau o senzatie de lipire pe intreaga zi,dar Perspirex e diferit. Nici nu simti ca ai dat cu ceva.
Pretul e destul de maricel comparativ cu antipersirantele obisnuite,dar calitatea isi spune cuvantul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi