Sacul lui Mos Craciun

               Se pare ca la mine Mos Craciun a fost foarte darnic anul acesta, si sper ca si la voi a venit incarcat cu tot ce v-ati dorit.
              In ajun au ajuns premiile de la concursul SuperBlog2012 la care am participat timp de 2 luni si unde am ajuns pe locul 76. Daca si pentru locul acesta am primit atata de multe premii eu zic ca merita participarea asa ca va astept si pe voi la urmatoarea editie.
              Am primit un tricou SuperBlog, o diploma de finalist, o revista Connect, un voucher in valoare de 50lei de la Nemira si un parfum PlayBoy Vip de la Coty.


             Toate acestea au ajuns la posta in ajunul craciunului (excptie facand parfumul pe care l-a adus curierul), dar pachetul cu diploma a trebuit sa-l ridic abia dupa Craciun deoarece nu mi-l gaseau cei de la Posta Romana....nu ii acuz pentru ca era mare agitatie la oficiul unde suntem noi si dupa ce am stat 1 ora jumate la coada si inca 10 minute sa caute coletul cu cartile comandate de la nemira am zis ca mai bine vin peste 2 zile sa ridic al doilea colet ca altfel ma lua la bataie doamna de la ghiseu :))
             Cu voucherul de la Nemira, mi-am comandat 5 carti pe care le vedeti in poza si care le-am prins la reducere.

             Cam acestea au fost darurile de la Mos Craciun, plus un sac de sanatate si unul de iubire, pe care sper ca vi le-a adus si voua pentru ca stiu ca ati fost foarte cuminti.
            

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi