Apa pentru elefanti

          


             
             Anul trecut cand am vazut filmul "Apa pentru elefanti" am ramas atat de placut impresionata de lumea circului incat mi-am dorit sa am si cartea cu acelasi nume scrisa de Sara Gruen, pentru ca stim foarte bine cat de mult difera filmul de carte, dar spre surprinderea mea, de data aceasta nu a fost foarte mare diferenta.
            Naratiunea are loc la persoana I , deoarece naratorul este si personaj (Jacob Jankovski) . Jacob ne povesteste cum a fost viata lui dupa ce parintii i-au murit intr-un accident, iar el nu si-a mai dat examenul final pentru a deveni medic veterinar. Actiunea are loc in anii ’30 cand, dintr-o intamplare, acesta sare in trenul circului unde are multe de invatat despre viata cu lipsuri, dar este si locul unde isi gaseste marea dragoste.
              Recomand cu mare drag aceasta carte celor care prefera romanele de dragoste, putin diferite de cele clasice.
              Cartea am cumparat-o de pe Elefant.ro unde puteti gasi si lego lord of the rings sau lego legend of chima pentru copilul vostru!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi