Vreau mobila de bucatarie!



           Anul trecut am terminat de renovat o parte din apartament, mai bine zis a mai ramas bucataria, care urmeaza a fi renovata anul acesta. Am tot cautat mobila de bucatarie galbena pentru ca este culoarea preferata si nu am gasit nimic pana cand am dat o cautare si la expresia "magazine mobila Bucuresti"  unde am gasit un site cu zeci de modele.
              Pentru ca spatiul din bucataria noastra nu e foarte generos ne bucura faptul ca ei fac mobila pe comanda, adaptandu-se nevoilor noastre (se pot modifica dimensiunile, culorile, accesoriile, compozitia, structura etc.). 

             Pe vremea cand eram copil, bucataria bunicilor de la tara, era incaperea unde se gatea cu o mare pasiune, intr-un univers cu multe vase, insirate peste tot. Bucataria era un loc stramt, cu mult abur si multa caldura, dar si cu amintiri foarte frumoase.
             Acum vrem ca aceasta incapere sa capate valente noi in special datorita mobilei de bucatarie si noilor tehnologii in materie de accesorii pentru mobila si a aparaturii electrocasnice dedicate gatitului.


             Ne dorim sa gatim intr-o maniera relaxanta, iar toate recipientele si ustensilele de bucatarie sa fie bine depozitate si foarte usor de gasit.
             Intr-o bucatarie moderna vom putea pune in aplicare retete noi pe care le putem testa alaturi de familie si de prieteni transformand gatitul intr-o activitate placuta.


            Am vazut ca mobila de bucatarie este alcatuita din corpuri modulare realizate din PAL melaminat, canturi ABS, blat termorezistent pentru bucatarie, iar accesorile pentru mobila sunt import Italia si Austria.
            De curand am observat faptul ca multe locuinte permit amenajarea bucatariei pe colt, iar acest lucru ofera un look deosebit interiorului dar si un plus de confort in prepararea bucatelor deoarece totul este la indemana.
            Daca sunteti din Bucuresti atunci sunteti foarte norocosi deoarece puteti merge sa vizitati showroom-ul  si cu siguranta nu veti regreta, dar daca sunteti din provincie (ca si mine) puteti intra pe site-ul lor si acolo veti putea fi chiar consiliati in cazul in care vreti sa achizitionati o mobila superba de bucatarie.
         
           Spor la cumparaturi va doresc!

Comentarii

  1. Foarte draguta mobila,am aruncat si eu o privire pe acest site,...sper sa gasesti ce cauti :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi