Cadouri pentru doamne



            
                Dragi barbati, sper ca nu ati uitat ce evenimente importante urmeaza in viata femeilor... 1, respectiv 8 martie si de ce nu chiar toata luna martie e una speciala pentru doamne.
               Cu siguranta ati ales deja cadoul potrivit pentru femeia speciala din viata voastra, fie ca este vorba de iubita, mama, sotie, sora sau amica, dar aveti grija sa nu va lipseasca buchetul de flori care infrumuseteaza ziua femeilor si aduce primavara in casa si in suflet.
               Eu zic sa aruncati o privire in floraria Floria si cu siguranta veti gasi buchetul perfect pentru femeia sau femeile speciale din jurul vostru...eu personal as dori toate buchetele, pentru ca sunt superbe, asa ca iubitul meu are munca grea maine :) 


               Floria va asteapta cu buchete speciale din frezii, lalele, zambile care vestesc venirea primaverii, dar si cu trandafirii care niciodata nu se vor demoda si vor fi bine veniti la orice eveniment.
              Am vazut ca au si oferte speciale pentru aceste ocazii, iar maine, 1 martie, primele 200 buchete cumparate vor fi trimise insotite de un martisor handmade care va aduce zambet pe chipul celei dragi si se va simti mult mai speciala cu acest martisor unicat.

              Fiecare buchet de flori este mereu insotit de o felicitare cu textul ales de voi, iar acesta va fi trimis prin curier, in 2 ore, acolo unde doriti, asa ca daca va aduceti aminte pe ultima suta de metri ca nu ati cumparat buchetul se rezolva rapid cu o comanda la floraria online.
              Floria a intrat pe piata in 2010 si are deja mii de clienti multumiti, asa ca nu veti da gres cu astfel de buchete.
              Chiar ma gandeam acuma cat de fericita as fi daca mi-ar trimite iubitul meu un astfel de buchet la birou....sper sa citeasca si el postarea si sa-mi indeplineasca aceasta mica dorinta : )
              Va doresc un inceput de primavara cat mai frumos si nu uitati de femeile frumoase din jurul vostru.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi