"Prajitura" cu malai

Aceasta reteta se gaseste in cartea lui Radu Anton Roman - "Bucate, vinuri si obiceiuri romanesti" si se gateste in partea ardealului din cate ne povesteste autorul, dar eu nu am stiut de ea si mi se pare ciudat si numele, pentru ca duce mai mult a mancare, tocanita, decat a prajitura.......dar nu conteaza, important e ca aceasta reteta este foarte gustoasa :).... si foarte buna in perioadele cu post.


Avem nevoie de:

felii de mamaliga rece
ulei
1 lingurita boia (dulce s-au iute) 
1 capatana usturoi
2 linguri bulion
eu am adaugat si o rosie taiata marunt (reteta originala era fara)
sare
piper

Mod de preparare:

Intr-o tigaie se pune ulei la incins care apoi se va amesteca cu boiaua.
Se pun feliile de mamaliga in tigaie si se prajesc cate 2 minute pe fiecare parte.
Se face un mujdei mai gros care se amesteca cu rosia taiata cubulete si bulionul subtiat cu putina apa (sau se poate pune suc de rosii).
Acest sos se toarna peste mamaliga si se lasa pe foc inca 5 minute.
Se serveste fierbinte cu rachiu de fructe cum ne sfatuieste Radu Anton Roman.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi