Mergem spre toamna



                 Se pare ca toamna ne-a cam luat prin surprindere si a intrat cam direct in viata noastra anul acesta. In ultimii ani din vara intram direct in iarna (la Brasov) si ma obisnuisem sa am imbracaminte si incaltaminte doar la extreme, dar acuma cand nu este nici prea cald, nici prea frig am o mare problema la capitolul imbracaminte, incaltaminte, genti si accesorii dama.

                De cand ma stiu am avut o mare problema cu incaltamintea, pentru ca traiesc pe picior mare, la propriu, asa ca pana imi gasesc ceva trebuie sa umblu cateva luni bune si trece anotimpul pana imi cumpar si eu o pereche de incaltari. Lasand deoparte partea cu marimea mai am o problema si anume ca sunt inalta si nu prea merge sa port si tocuri de 10, si cum in ultimul timp se cam poarta „toacele” si platformele pot spune ca am cu adevarat o problema serioasa. 
http://www.pepper.ro

                     Pentru toamna asta mi-ar placea sa-mi cumpar ceva din piele intoarsa, cu siret si o talpa ortopedica, asa ca am dat o cautare pe celebrul google si am gasit multibrandul Papper ce comercializeaza produse Armani Jeans, Cesare P. (exclusiv in Romania), Fabi, Loriblu, Adidas Y3, CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Alessandro del Aqua, Iceberg, Laura Biagiotti, Swish, Donna Piu, Rossi, Giovani Conti si multe altele. Din ce am observat, calitatea produselor, precum si caracterul lor exclusivist au determinat Pepper sa devina unul dintre cei mai importanti jucatori autohtoni de pe piata fashion retail-ului asa ca la ei voi cauta ceva potrivit pentru toamna 2013, si sper sa gasesc marimea potrivita.
                   La Papper gasiti si incaltamintecopii de buna calitate, comoda, avand culori moderne, din piele intoarsa la exterior si piele naturala la interior pe care cei mici o vor purta cu mare drag in fiecare zi.
                  Tot la Pepper veti gasi si genti de dama din piele naturala, incapatoare, in culori si croieli moderne potrivite pe timpul zilei, dar si curele ce se vor asorta de minune cu gentile achizitionate.
                  Si daca tot a venit toamna peste noi, si pe stoc mai exista articole de vara puteti face cateva achizitii cu reduceri de 50 % la articolele de vara pe care sa le purtati vara viitoare ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi