Cadourile si povestile din spatele lor



             De curând am urmărit pentru a nu știu câta oara filmul „Titanic” în care joacă Leonardo DiCaprio și Kate Winslet și mereu îmi rămâne gândul la acel medalion pe care îl poartă frumoasa Rose. L-am vazut de curând, din întamplare, pe site-ul celor de la Borealy și este mai mult decât superb. Colierul Heart of the Ocean este fabricat dintr-un cristal albastru precum oceanul, îmbrăcat în pietre Swarovski ce îi dă un farmec aparte. Este un colier exuberant, ce emana multă feminitate și care mereu va atrage priviri prin farmecul lui nemuritor.


             Tot uitându-mă în acest magazin de cadouri online, și pentru că încă mă mai simt copil și am eu o pasiune pentru jucăriile de pluș, mi-a facut cu ochiul și un set format dintr-un ursulet de plus, un buchet de trandafiri și un parfum Heaven Incanto by Salvatore Ferragamo.
             Parfumul este floral-fructat, jucăuș, care te face să te simți copil, chiar dacă ai trecut peste prima perioadă a vieții. Ursulețul alb și pufos ar sta foarte bine la mine pe pat, lângă cealaltă colecție de plușuri.

              Dacă tot vine 8 martie consider că această minunată bijuterie Heart of the Ocean și acest set de ursuleș si parfum ar fi un frumos cadou de la viitorul meu soț. Dar dacă nu poate să mi le dăruiască de 8 Martie, nu-i nimic, pentru ca vin Sărbătorile Pascale iar iepurașul trebuie să aducă cadourile dorite  : )
             Dacă nu v-ați hotărât încă ce cadouri să faceți mamelor și femeilor din viața voastră, de Ziua nternațională a Femeilor, atunci urmăriți acest miniclip în care vă prezint câteva idei, iar apoi intrati pe site unde cu siguranță veți găsi cadoul potrivit!


Acest articol participa la SpringSuperBlog2013.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi