Accesorii Luxury



          Voi cu ce va asortati tinutele de zi?       
          Mie imi place sa fiu cat mai eleganta la biroul unde lucrez pentru ca asta imi da incredere in mine si ziua este mult mai frumoasa si mai usoara. 


          In perioada asta friguroasa, imi place sa imi iau o camasa alba si o fusta neagra pana la genunchi cu un dress negru cu model si cizme cu toc. Pentru ca in birou este putin racoare imi iau si un sal pe care il prind intr-o parte cu o brosa cu cristale pentru a atrage priviri.
          Ca si accesorii la tinuta nu obisnuiesc decat cercei si o bratara care trebuie sa se asorteze neaparat cu brosa.
            Pe LuxuryGift.ro am vazut foarte multe bijuterii care mi-au atras atentia si cu care as atrage foarte multe priviri iar colegii se vor gandi ca arat ca o printesa si atunci vor face ei toata treaba : ) 

Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi