Stil de viata sanatos



             Pentru a avea “O minte sanatoasa intr-un corp sanatos” ai nevoie in primul rand de un stil de viata echilibrat.

            Tot ce trebuie este sa mananci atat cat are corpul nevoie, sa faci sport regulat, sa mergi des prin aer liber, sa citesti, sa razi, sa vezi un film bun, sa asculti o muzica buna, sa te bucuri de tot ce ai si de tot ce te inconjoara.
             Din punct de vedere al alimentatiei stiu ca este bine sa mancam la micul dejun cat un rege, la pranz cat un print, iar la cina cat un cersetor. Acest stil de alimentatie, asociat cu sportul zilnic va duce cu siguranta la o viata sanatoasa.
            Eu pot sa zic ca am un regim alimentar adecvat, dar cu sportul stau mai prost. 

            Daca tot nu fac sport zilnic imi place totusi sa fac drumetii montane pentru ca miscare in aer liber ma face sa ma simt bine si imi da incredere in mine, dar acest lucru nu este posibil chiar pe orice vreme asa ca am vazut in oferta real,-Hypermarket o bicicleta fitness care mi-a atras atentia si care mi-ar place sa o am acasa si astfel sa fac un echilibru intre hrana si sport in orice anotimp. 

             In concluzie va recomand sa faceti miscare, de orice natura ar fi ea, si sa mancati sanatos pentru a va bucura din plin de viata!

Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi