Fara calculator



               Daca intr-o zi nu ar mai functiona nici un calculator sau tot sistemul IT ar fi dat peste cap cred ca viata mea ar continua la fel de bine....De ce? 

               Pentru ca daca nu ar mai exista PC, nu ar mai exista net si in concluzie nici retele de socializare pe care stau destul de mult. Daca acestea nu ar exista as avea timp pentru altceva, ca de exemplu citit, plimbat, intalniri reale cu prietenii adevarati.


               E drept ca daca, dintr-o data, nu ar mai exista calculatoare, nu ar mai fi nici soft-urile care de multe ori usureaza munca angajatilor, iar fara acestea totul ar fi mult mai greu.
               Daca nu ar exista nici celebrele HDD 1TB ar trebui sa invatam sa stocam date si informatii in mod traditional, pe hartie, dar in felul acesta am ajunge sa ne ingropam de vii in hartii pentru ca populatia planetei a crescut si nu as vrea sa-mi imaginez cum ar fi sa-mi arhivez acasa tot ce am acuma in calculator si cu siguranta asa ar fi la toti :) .


            Totusi, mie personal mi-ar lipsi intr-o anumita masura calculatorul, dar si aparatul foto. Aparatul foto pentru a imortaliza fiecare clipa din viata, iar calculatorul pentru a stoca sutele de poze facute.
             Din fericire inca mai avem calculatoare si sistemul IT functineaza bine si este intr-o continua crestere asa ca cei de la magazinul MediaDot vin cu multe promotii, iar eu caut momentan memorii capacitate mare pentru a avea unde depozita miile de fotografii facute.

            Acest articol participa la SuperBlog2012. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi