Sponsorul preferat la SuperBlog2012

               Si uite ca am ajuns la finalul concursului SuperBlog2012....Cele 2 luni de concurs mi s-au parut ca au trecut destul de repede.  


                La inceput ma gandeam daca voi face fata pana la sfarsit, tinand cont de unele probe mai tehnice, unde nu ma prea pricem, dar uite ca am reusit si am trecut cu bine de toate probele.
               Mi-a placut mult acest concurs, mai ales pentru ca sunt laprima participare, deoarece am avut multe de invatat si mi-am depasit eu limitele imaginatiei. Chiar daca nu sunt intre primii finalisti, ci printre ultimii, visul meu de a ajunge la final s-a indeplinit, si cu siguranta data viitoare voi ajunge mai sus.
              Sponsorul si proba care mi-a placut cel mai mult a fost cea de la Delaco, unde la inceput mi s-a parut o proba grea dar pe masura ce sriam mi-am dat seama ca nu a fost "mare branza", asa ca lor le-as acorda un aranjament floral de la Magia florilor. 
              Nu pot spune ca exista ceva ce nu mi-a placut la aceasta proba , insa mi-ar place ca pe viitor, la fiecare proba sa fie trecut topul primelor, respectiv ultimelor punctaje luate pentru a sti fiecare pe unde ne incadram la fiecare proba.
              Multumesc SuperBlog pentru aceasta sansa pe care am avut-o de a-mi exersa gandirea, si abia astept sa particip si urmatorii in ani. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi