Se naste o legenda



           
            Ce este timpul? ....Conform fizicii, timpul este o dimensiune a naturii, o marime fizica abstracta. In mod traditional timpul este o masura a duratei evenimentelor.

            Timpul este compus din trecut, prezent si viitor.....si dupa cum stim, trecutul nu poate fi schimbat, prezentul il traim, iar viitorul ni-l cream.


            Ei bine, in vacanta din Franta, unde am fost la prietena mea, mi s-a intamplat ceva inedit.
            Intr-una din nopti am visat o bufnita care vorbea cu mine...m-am speriat foarte tare incat m-am trezit tipand. Prietena mea a venit imediat la mine si i-am povestit ce visasem. Amandoua am zis ca este un simplu vis si dupa ce m-am linistit am adormit iar.
            Dupa doua zile, primesc de la sora prietenei mele un colier cu bufnita la care eu tresar si am impresia ca am mai vazut undeva acel colier, dar ma dezmeticesc repede si mai in gluma mai in serios intreb ce reprezinta bufnita.
             Prietena mea imi spune ca a cautat pe internet despre visul meu si a gasit ca bufnita este o pasare a inteleciunii  ancestrale cu puteri profetice, iar colierul care mi l-a adus sora ei a fost o pura coincidenta.
            Imi pun colierul la gat si imi vad mai departe de viata dar avand o senzatie ciudata in tot acel timp.
            Cu cateva zile inainte sa plec, stand singura in casa, ma gandeam la acea bufnita si imi trec fel de fel de imagini prin fata ochilor. Se facea ca eram o vrajitoare, iar bufnita era mereu alaturi de mine.Aveam puterea de a vedea si a prezice ceea ce urma sa se intample si toti oamenii veneau la mine sa le prezic viitorul sau sa-i ajut cu sfaturi pentru o viata buna.
            Ma uitam la colierul meu cu bufnita si aceasta incepe sa vorbeasca.

                "   -  Ai uitat de mine si de harul tau. Trebuie sa practici din nou exoterismul pentru ca asta e misiunea ta pe acest pamant!
                    - Dar nu stiu nimic despre exoterism, nici nu stiu bine ce inseamna.
                    - Nu e nici o problema. De aceea am venit eu la tine pentru a-ti aduce aminte."

           Vorbeam atat de calm ca si cum era un lucru normal sa vorbesti cu o bijuterie si pana la urma, daca tot am fost eu mare vrajitoare intr-o viata anterioara, am zis ca nu ma costa nimic sa incerc sa-mi readuc aminte toate tehnicile pe care le foloseam.
           Incepand din acel moment viata mi s-a schimbat si cu micile progrese pe care le fac voi ajunge, in viitor, poate mult mai cunoscuta decat eram in viata anterioara : )
        


 Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi