Viitorul unitatilor de stocare



               Imi aduc aminte acuma, cum ma chinuiam sa stochez jocuri pe dischete si ce colectie mare de dischete aveam : ) nu ma multumeam cu un joc mic care sa incapa pe o discheta ci preferam jocuri mari care trebuiau stocate pe 10 dischete si era un chin sa stai sa le scri, dar a trecut repede perioada aceea si au aparut CD-urile. 

              Tin minte ca eram tare bucuroasa pentru ca imi puteam salva mai usor muzica si jocurile, dar cand au aparut  CD-RW eram in culmea fericirii. Puteam salva un joc sau muzica de la prieteni si daca nu-mi placea le puteam sterge fara probleme.
              Am intrat apoi in lumea DVD-ului care era mult mai folositor, avand o capacitate si mai mare de stocare, dar acesta a fost repede inlocuit de stik-ul de memorie fiind mult mai practic.
              Desi folosesc stik-ul destul de des, prefer totusi sa stochez datele pe un DVD, fiind o solutie mai sigura, desi as prefera totusi un hard extern.


             Imi spusese cineva ca mai bine ar fi sa stochezi date pe carduri de memorie, dar apoi m-am gandit ca eu le-as pierde foarte repede, desi daca ar exista un suport special pentru ele, cum exista pentru CD-uri poate m-as mai gandi la varianta aceasta,pentru ca totusi ar ocupa mult mai putin spatiu acasa. Dar daca la cardurile de memorie nu s-a gandit nimeni sa faca un suport (sau nu stiu eu) ma gandesc serios sa caut un HDD extern la promotie, intr-un magazin online, pentru ca am de unde alege.
             La cat de repede evoluaeaza tehnologia in ziua de azi, cred ca in curand vom stoca informatia pe CIP-uri implantate in corpul nostru si in felul acesta am fi siguri ca nu are acces nimeni la informatiile noastre :)


Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi