Cum as promova SuperBlog?



                 In etapa 29 a  SuperBlog2012 ni se cere sa ne imaginam cum am fi noi ca si colaboratori cu unul dintre partenerii media ai acestui mare concurs…ei bine, este greu de imaginat!

             Cred ca mi-ar face placere sa fiu in echipa celor de la Photo Magazine pentru ca ador sa fac poze chiar daca nu sunt, poate, prea reusite, dar cat traim invatam. Mi-ar place sa ma perfectionez in fotografia culinara si apoi sa public diverse articole pe aceasta tema. As incepe mai intai cu aparatul foto, setarile necesare mai ales daca ai un aparat foto normal (Coolpix), nu din acelea profesionale (DSLR), apoi as continua cu tehnici, unghiuri, lumini in functie de fiecare moment al zilei. In ultimul timp au aparut multe bloguri culinare si cred ca ar fi de mare ajutor aceste articole detaliate.
            Apoi mi-ar mai place sa lucrez in echipa femeilor senzationale de la 121.ro unde as venii cu informatii despre calatorii si locuri de vizitat in aceasta tara minunata. Avem foarte multe obiective si monumente naturale pe care lumea le-a uitat sau nu le da prea mare importanta, dar pe care strainii vin sa le viziteze. Ar trebui mai intai sa ne cunoastem propria tara si abia apoi sa mergem peste granite sa vizitam si altceva, asta daca vom mai avea timp, pentru ca intr-o viata nu apuci sa vizitezi tot.
           Daca as fi partener media SuperBlog2012 la una din cele doua echipe enumerate mai sus mi-ar place ca, daca ar exista o proba data de acestia, articolul celui care are punctaj maxim sa apara intr-un numar al revistei sau pe site-ul 121.ro intr-o sectiune speciala pentru oameni talentati.
           Si pentru ca acest concurs a ajuns la final eu as vrea sa multumesc partenerilor media SuperBlog2012 care ne-au fost alaturi: Radio Lynx, Trilulilu, Connect, PrWave, Jurnal Life Stile, dar si bloggerilor de la Robintel, Obisnuit, Moneywatch si Arenait.
           Este prima editie la care particip si vreau sa spun ca mi-a facut mare placere si imi doresc sa ajungem cu bine in anul 2013 si  sa particip din nou la alte probe surpriza care sa ne puna imaginatia la munca.


          P.S. Aceasta este postarea cu numarul 200 pe acest blog, asa ca nu-mi ramane decat sa va servesc cu o felie de tort, care sper sa va placa.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi