Aparatul foto - ieri si azi



               Pasiunea mea pentru fotografie a inceput odata cu primul aparat foto pe care parintii mei l-au cumparat prin anii 1996-1997.


               Era un aparat Kodak cu film pe care il foloseam doar la evenimente importante si atunci alegeam cu grija momentul „de pozat” pentru ca trebuia sa te incadrezi in cele 24 sau 32 de pozitii pe care le avea filmul. 


              De multe ori ni s-a intamplat sa se voaleze filmul si astfel sa pierdem minunatii de poze...Nu pot nega faptul ca de vina eram eu pentru voalarea filmlui, fiind curioasa de cum se misca filmul in aparat  : ) Apoi urma partea cu developatul filmului care dura o saptamana datorita tarifului mai redus....Ce vremuri!
              Dar anii au trecut si dupa 10 ani mi-am cumparat un aparat foto digital cu care nu mai am probleme ca se voaleaza filmul, sau ca nu as avea spatiu pentru fotografii.... 

               In ziua de azi am ajuns sa fac si cate 400 de poze/ zi lucru care ma incanta foarte tare pentru ca in felul acesta pot pastra in amintire mult mai multe momente frumoase din viata noastra.
              Acuma pot sterge mai usor o poza care nu-mi place, sau le pot edita pentru a obtine fotografia „perfecta”.
              Chiar daca prin anii `98 nu ma gandeam ca va fi posibil sa faci sute de poze intr-o zi sau sa le poti edita dupa bunul plac acuma ma gandesc ca in viitor sa-mi cumpar un aparat foto DSLR Nikon pentru a trece la urmatoarea etapa a fotografiei...aceea de profesionist ;)


 Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi